keskiviikko 21. elokuuta 2019

10 kysymystä instagramista

Pyysin teitä esittämään mulle 10 kysymystä instagramissa ja lupasin vastata niihin täällä. Toki, yks kysymys oli niin laaja, että teen siitä oman postauksen! Mutta tässä nää nyt on;

1. Parasta elämässä just nyt jos villee ja koiria ei lasketa?
- Ruoka, treeni, ystävät, työ, opiskelu ja yksinolo 

2. Top3 parasta asiaa kotoo?
 - Sänky, keittiön pöytä, koko torppa oikeestaa sisältöineen

3. Elämän viisaus jonka olet oppinut elämäntaparempassa?
- Minä oon minä näytti puntari mitä tahansa. 
Vaikka kroppa muuttuu niin persoona ei muutu. 
Puntarin/mittanauhan/vaatekoon lukema ei tuo onnea.
'Rakasta itseäsi juuri sellaisena kuin olet'

4. Kuinka paljon oot laihtunu?
- Paljon ja paljon on vielä tekemistä. Jossain vaiheessa höyrysin pudotetuista kiloista, mutta oon sen oppinu ymmärtämään, että ei sillä oo mitään merkitystä onko kiloja lähteny 5 vai 50, kunhan olo on parempi ja kroppa voi hyvin.

5. Mikset näytä sun v*ttumaista luonnetta someen?
- Voin näyttää, mun mielestä se ei vaan kuulu tänne. Hyvän maun rajoissa tietty :D

6. Kuka koirista on paras?
- Ei tämmösiä voi kysyä, kaikki.

7. Mikset oo blondi(tässä luki blongi joten oikoluin) enäää?
- Koska tykkään tummasta tukasta tällä hetkellä enempi.

8. Tavoitteesi?
- Voida yhtä hyvin kun keväällä -18 ja siihen on matkaa. 
Opiskella lisää ja olla viisaampi.
Antaa enemmän aikaa ja panostusta kotiväelle.
Nauttia ja nähdä maailmaa.
Kehittää yritystä.

9. Arvot valmentamisessa?
- Just tänään Saanalta kysyin et onks mun tekeminen tylsää ja tavallista, en muista mitä se vastas mut sitä toivon, koska ei elämäntapamuutos, painonpudotus, -hallinta jne. tarvii olla superjännittävää, vaikeeta ja täynnä vippaskonsteja. Normaalia ruokaa, kunnon treeniä ja tarpeeks pitkät yöunet nii joha wörkkii.

10. Millo lähetää joraa?
- En tiiä, mulla on itteni kanssa taas sopimus päällä alkoholin ja tupakkatuotteiden suhteen, enkä tiiä millon aijon purkaa sen sopimuksen. :D 

Se laajempi kysymys oli valmentamisen top5 parhaat ja vaikeimmat puolet. Tästä teen oman postauksen lähiaikoina, joten pysyhä kuulolla!


Kuulumisiin! - Janette

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Suosituimman blogikirjoitukset

POSTAUSSARJA: Vinkit järkevään painonpudotukseen 3/3

Painoa pudotetaan monistakin syistä, jotkut haluavat olla kevyempiä, toisella terveyden tila vaatii painonpudotusta, joku toinen tekee sen ...

Luetuimmat